محل لوگو

پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی


پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 8

 

 

 

 

آزمایش لس آنجلس

بتن سازی یك صنعت بسیار گسترده و وسیع در جهان می باشد و هر روز تعییراتی در نحوه تولید در جهت بهتر شدن خواص آن به وجود می آید. بتن از سیمان، آب، مواد افزودنی و سنگدانه تشكیل شده است كه خواص هر یك از این مواد می تواندروی خواص كلی بتن تأثیر فراوانی بگذارد.

یكی از این اجزاء سنگدانه می باشد كه حدود 75%‌ حجم بتن را تشكیل می دهد.

دلیل اصلی اضافه كردن سنگدانه به بتن كنترل كردن جمع شدگی و ترك در آناست زیرا اگر برای تولید بتن تنها از خمیر سیمان استفاده كنیم از آن جا كه ویژگیخمیر جمع شدگی و انقباض است در بتن هم ترك ایجاد می كند و همان طور كهمی دانیم ترك باعث افت شدید مقاومت فشاری بتن می شود. در كنار این دلیل اصلییك سری خواص مفید هم از سنگدانه بدست می آید یكی قیمت بسیار پایین سنگدانهنسبت به سیمان است و باث با صرفه تر شدن تولید بتن می شود و دیگری ایجادمقاومت فشاری بالا در بتن است، زیرا مقاومت سنگ بسیار بالاست و اگر سیمانمورد استفاده هم مقاومت بالایی داشته باشد این روی توانند مكمل هم باشند و دركل بتنی با مقاومت بالا به دست آید.


مبلغ قابل پرداخت 2,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 169

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما